GENERAL

Pots fer una comprovació virtual a la nostra web per comprovar si tens cobertura de fibra òptica o cobertura d’internet rural. Així nosaltres podrem comprovar si la teva ubicació és dins del radi d’acció de la nostra xarxa OnWifi. El nostres tècnics faran una verificació de la visibilitat del teu local o vivenda si ho sol•licites. En alguns casos, aquesta comprovació cal fer-la físicament des de la teva ubicació i nosaltres ens hi desplaçaríem.

No, la descarrega és il•limitada.
És una decisió del usuari: la connexió d’OnWifi pot substituir-la o pot mantenir-se de forma compatible amb altres connexions i línies.

Estem molt segurs del nostre servei de internet rural per satèl.lit radioenllaç. Per això només OnWifi pot oferir, en totes les connexions, 15 dies de prova a partir de l’alta: durant aquests l’usuari pot decidir prescindir del servei sense cap cost. En aquest cas OnWifi retirarà tots els equips i no facturarà en cap concepte, llevat de mal estat dels equips. En el cas de la fibra òptica no hi ha prova gratüita, però assegurem el funcionament.

INSTAL·LACIÓ

No, en ésser un radioenllaç funciona via aèria i no hi necessita de cable de cap operador. A més t’oferim el servei de contractar també amb nosaltres una connexió de telefonia IP via Internet, mantenint el mateix nombre d’abonat (servei no inclòs en la connexió ni ofert per OnWifi).

El temps de muntatge en una instal•lació “típica” és de 2 hores. El termini de muntatge des de la sol•licitud de la connexió és de màxim dues setmanes.
El cost de les instal•lacions consten de materials i muntatge. Els preus són variables segons el tipus de connexió i poden consultar-se a:

EQUIPAMENT NECESSÀRI
L’equipament inclou antena exterior, router interior i cablejat entre ambdós elements.
No, la connexió és compatible amb tots els equips informàtics i dispositius mòbils actuals, sense més aplicacions.

Les intervencions per el cablejat depenen de les condicions de la ubicació.

ASSISTÈNCIA TÈCNICA

En les connexions professionals d’empesa el servei és de 24 hores al dia/365 dies l’any i el compromís de resolució de incidències és de 24 hores. En les connexions residencials de particulars el servei és en horari d’oficina en dies hàbils, amb un compromís de resolució de incidències de 48 hores en dies hàbils.

El servei és disponible via l’apartat contacta’ns de la web i per urgències telèfon.

SÓC CLIENT

Segueix aquests 3 passos per comprovar que ho tens connectat. Tot i així si no tens internet és una urgència i ens pots trucar directament al 977 338 333.

Tens dubtes?

Si tens algun dubte, estem a la teva disposició